Yurtiçi ve Yurtdışı turistik tur organizasyonları Yurtiçi ve Yurtdışı ucuz uçak bileti satışı Daydala Turizm ve Seyahat - Ortaca
Kültür ve Okul Gezileri

"Cennet ülkemizin kültürünü, tarihini, doğasını ve insanlarını yerel tatlarla tanıtmak" sloganıyla başladı kültür turlarımız. Vatanımız bu kadar farklı kültür ve doğal güzelliklere sahip olunca tur yelpazemiz ister istemez çok geniş oluyor. Gittiğimiz her gezimizde sadece bölgenin tarihsel geçmişini değil, yaşam biçimini de öğreniyoruz. Ve özellikle iddialı olarak yerel yemek kültürlerini de yakından tanıyoruz.

Ayrıca her turumuzda çok hafif olarak doğa içinde yürüyüşlere de yer veriyoruz ki, üzerinizdeki elektriği atabilesiniz. Gezilerimizi işlerinizden vakit bulabilmeniz adına özellikle hafta sonuna ve genellikle bir ve iki geceleme olarak programladık.

İstedik ki sizler gezinizin sonunda evlerinize dinlenmenin, bilgilenmenin ve keyif almanın haliyle dönün ve yoğun iş haftanıza bu enerji ile başlayın. Bizi gezilerinizde üçüncü gözünüz olarak görün ve güzel vatanımızı organizasyonun ustaları ile farklı keşfedin. Orda uzakta bir köy var ve biz sizi o köyle ve köylüyle tanıştırmaya götürüyoruz.

NASIL ÇALIŞIYORUZ
Gittiğimiz bölgeleri, şehirleri, beldeleri, köyleri karış karış tanıyoruz. Tecrübelerimizden yola çıkarak sizlerin en hoşlanacağınız tarzda bir program hazırlıyoruz. Hazırladığımız programları her sezon güncelliyoruz. Gezilerin tarih, kültür, sosyal çevre ve gastronomi açısından dengeli olmasına özen gösteriyoruz. Bölgeyi çok iyi tanıyan, entelektüel rehberlerle çalışıyoruz. Otel ve restoranları servis kalitesi ve yerellik ölçülerinde özenle seçiyoruz. İki yaşından büyük araç kullanmıyoruz.

Tüm gezinizde çalıştığımız tüm firmaların Turizm ve Sağlık Bakanlığınca onaylı olmasını düzenli olarak takip ediyoruz.

Her gezimize iş sevgimizi ve amatör- profesyonel ruhumuzu katıyoruz.
Daydala Turizm & Seyahat
Beşköprü Mah. 116 Sokak No:1
48600 Ortaca, Muğla
Telefon / Faks : 0 252 282 5240
GSM : 0 541 682 1882
info@daydala.com
Daydala Turizm, ATA KAMİL TURİZM TİCARET LTD. ŞTİ. kuruluşudur.
Anasayfa | Uçak Bileti | Araç Kiralama | Vize İşlemleri | Yurtiçi Turlar | Yurtdışı Turlar | Foto Galeri | İletişim